Reteta Mancare De Spanac

Nu o să vă ascund din copilărie am o mare slăbiciune pentru acest spanac cu usturoi și lapte culmea mâncărica asta simplă și atât dar atât de gustoasă nu am descoperit o în cuina bunei mele care pregătea din spanac. Cativa ani treceam pe langa el in piata si nu aveam curaj sa ma bag in toate legaturile enorme de 1 2 kg ziceam ce mi trebuie atata spanac si ce sa fac cu el.

Reteta Mancare De Spanac

Mancare de spanac reteta video postat de.

Reteta mancare de spanac. Mancare cu spanac 32 rețete. Mod de preparare reteta mancare de spanac. Le am adaugat putina apa si am acoperit pentru a fierbe inabusit.

Mancare de spanac mancare de spanac mancare de spanac mancare de spanac mancare de spanac cu orez mancare de spanac piure de spanac spanac tort picant de spanac cu oua si cartofi pilaf cu spanac ciuperci si. Ceapa si usturoiul le am taiat si le am pus intr un vas in ulei incins. Una dintre mâncărurile noastre preferate este cea de spanac îngroșat cu sos de făină și aromat cu usturoi.

Felicitari si bravo ca puneti retete pentru oameni care nu stiu sa gateasca dar cu retetele voastre traditionale aducti bucurie in sufletele oamenilor multumesc si apreciez timpul si efortul. Cand s au inmuiat am adaugat spanacul putina sare si piper si putina apa. Pana nu m a luminat.

Ina75 in mancaruri de post fie ca folosim spanac prospat sau spanac congelat fie ca este un fel principal vegetarian sau garnitura pentru o friptura mancarea de spanac este o sursa de vitamine mai ales ca se spune ca ne. Am uns o tava cu putin unt. Rețeta simplă de mâncare de spanac cu usturoi mâncare de spanac de post ieftină și gustoasă din doar câteva ingrediente.

Daca pui si un pic de lapte e perfect si daca in loc de ulei pui unt o face si mai gustoasa. Spanac cu usturoi și lapte rețetă video. Friganele la cuptor langa mancare de spanac.

Fiindca piata este plina de spanac si eu sunt adepta folosirii legumelor de sezon cu mici exceptii iarna dar acum nici sa ma bati nu cumpar legume turcesti am zis sa va arat cum fac eu mancarea de spanac. Am adus mancare de spanac la fierbere doar sa vad ca da cateva clocote 1 minut apoi am tras oala de pe foc. Am curatat 3 4 catei de usturoi si i am ras se pot si presa sau toca marunt din cutit.

Am spalat si am curatat bine spanacul. Mancarea de spanac cu usturoi este gata. O reteta ardeleneasca simpla hranitoare si as zice sanatoasa pt cei ce apreciaza calitatile spanacului o reteta rapida in acelasi timp si numai buna pt un pranz 1 2 kg spanac 80 100 ml ulei de floarea soarelui 1 lingura faina de grau 5 catei de usturoi 1 cana de lapte aproximativ 250 ml sare dupa gust.

Ne bucurăm zilele acestea de spanac proaspăt și plin de vitaminele de care organismul nostru are atâta nevoie acum la ieșirea din iarnă. Cum se face un spanac cu lapte și usturoi. Sos de spanac cu usturoi și bază de bechamel rețetă pas cu pas.

Am incins cuptorul la 180c.

Mancare De Spanac Cu Orez Si Rosii Proaspete Bucate Aromate

Mancare De Spanac Rețetă Petitchef

Spanac Cu Usturoi Si Lamaie Mancare De Post Retete Laura Adamache

Spanac Cremos Cu Lapte Si Usturoi Kitchen4bu Ro

Mancare De Spanac Cu Orez Caietul Cu Retete

Reteta Mancare De Spanac Cu Ciuperci

11 Reţete Mancare De Spanac

Mancare De Spanac

Mancare De Spanac Cu Usturoi Rețetă Simplă De Post Bucate Aromate


You have just read the article entitled Reteta Mancare De Spanac. You can also bookmark this page with the URL : https://malayandac.blogspot.com/2021/05/reteta-mancare-de-spanac.html

Belum ada Komentar untuk "Reteta Mancare De Spanac"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel